file:///C:/Users/User/Downloads/googlea4bc4047d6089a1d.html

Az Alamadár cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsa. Ha tovább böngészik, beleegyezik a használatukba.

Termékek Menü

CHEERSON CX-33S élőképes saját kamerarendszerrel rendelkező drón

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
49.990 Ft
Gyártó cikkszám: CHEERSON CX33S saját kijelzős 5.8GHz kamerával
Gyártó: CHEERSON
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2022. május 25.
Szállítási díj: 790 Ft

Korszakalkotó dizájn, három ágú azaz háromrotoros megjelenés, egyedi repülési képesség. Sajátkijelzős élőképes 5.8GHz.-es kamera rendszer természetesen HD minőségben. Automatikus fel és le szállási funkció, magasságtartással megspékelve. Nagy teljesítményű 2cellás az 7,4V-os akkumulátor. Kizárólag haladó drónpilótáknak ajánljuk, mert a gyönyörű külső, sérülékenységgel párosul. (tehát a gép elég könnyen sérül)...
Főbb tulajdonságok:
Egyedülállóan a kategóriában Y6 tricopter (hexakopterkialakítás)
Kézi csatornaválasztó az élőképes rendszeren kiküszöböli a jelzavart
Utánozhatatlan repülési tulajdonságok
Kategóriájának egyik legjobb barométeres magasságtartója
Bármely más dróntól eltérő, egyedi megjelenés
Jó minőségű FPV kamerás rendszer természetesen HD minőségben
Nagy teljesítményű, 7.4V-os akkumulátor

Menny.:db

Paraméterek

Cheerson CX-33S tricopter műszaki adatok
 
Maximális hatótávolság Kb. 50-100m.
FPV hatótávolsága 50-100m
Teljes hossz/szélesség rotorok végéig átlóba mérve 355mm
Teljes hossz/szélesség rotorok végéig 305mmX305mm
Teljes hossz/szélesség rotorvédővel 380mm
Hossz/szélesség a váz végéig 250mm
Törzs magasság 80mm.
Főrotorátmérő 140mm.
Adó méret monitor nélkül (H x Sz x M):135mm x 135mm x 45-60mm.
Külön az FPV monitor mérete 1200mm x 90 mm x 18-25m
Monitor kijelzőjének mérete 111mm
Adó működés 4 db AA elem vagy AA típusú akkumulátor (nem tartozék).
Monitor működése 4 db AAA elem vagy AAA típusú akkumulátor (nem tartozék)
Töltési idő kb. 50perc.
Repülési idő kb. 9perc.
Nettó súly kamerával 130g (akku nélkül).
Teljes súly akkumulátorral és kamerával együtt 160g.
Teljes súly akkumulátorral együtt és rotorvédővel és kamerával 168g.
Akkumulátor 7,4V 450mAh. LI-poly.
Motorok 6db főmotor
 
A csomag tartalma
 
1 db Cheerson CX-33S saját kijelzős FPV kamerás drónt
1 db 2,4Ghz távirányító
1db Saját monitor a távirányítóra szerelve
1szett leszállótalp a gépre szerelve
1 db USB töltő
1db LIPO akkumulátor 7,4V 450mAh.
4db tartalék főrotorlapát
1szett tartalék rotorkupak
1db élőkép továbbításra alkalmas kamera a drónra szerelve
1szett azaz 6db. rotorvédő
2db csavarhúzó
1 szett rögzítő csavar a rotvédőhöz
Micro SD kártyát és kártyaolvasót a szett nem tartalmazz!
Bármilyen Micro SD kártyával kommunikál 32GB.-ig.
Repülésre kész állapotban érkezik!

Leírás

Cheerson CX-33S tricopter 5.8Ghz.-es sajátkijelzős kamera rendszerrel

Megjelent a Cheerson legújabb drónja, a CX-33, amely újszerű megoldásaival hozza létre a középkategóriás drónok legújabb generációját.
Gyors, stabil, egyszerűen kezelhető és fel van vértezve a modern technika legújabb vívmányaival, a Cheerson legújabb drónja, a CX-33S.

A háromkarú Y forma első pillantásra ugyan megdöbbentőnek tűnhet a hat motorral karöltve, de ez az úgynevezett Y6 elrendezés, ami a trikopternek látszó drónt valójában hexakopterré teszi, adja a drón lehengerlő megjelenése mellett a repülési tulajdonságainak sok előnyös sajátosságát is.
Az Y6 forma, amivel még igen kevés gyártó próbálkozott ebben  a kategóriában, rendkívül előnyösnek mondható több okból is. Egyrészt sokkal nagyobb erőt tud egy egy karból kihozni ugyanakkora motorokkal, ami a CX-33 repülését meglepően simává, stabillá teszi a többi kategóriájában található típushoz képest.
Igazából több nyomatékot tud egy egy manőverhez létrehozni, mint egy quad, de akár mint egy hagyományos csillagelrendezésű hexa is, mivel a motorok nyomatéktengelyei közelebb helyezkednek el egymáshoz, azaz az egymás felett elhelyezkedő motorok azonnal tudják kompenzálni az egymás által gázadáskor keltett forgatónyomatékokat, megelőzve ezzel azt, hogy a gép iránya instabillá váljon.


Ezenkívül a hexa kialakítás meglepően erőssé teszi a CX-33-at az azonos kategóriájú quadokhoz képest, ugyanis itt minden manőver hat és nem négy motor próbál végrehajtani.
A motorok egyébként jó minőségűek, semmi probléma nem volt velük több zuhanás után sem. (De a drón maga kifejezetten sérülékeny ha ütközik, ezért kifejezetten haladó pilótáknak ajánljuk.)
Minden manővert pontosan tud lekövetni és nem jellemző rá sem a túldöntés, sem a beesés, azaz a döntés és fordulás kombinációjából adódó erőhiány. Alamodell
Néhány drón ugyanis hajlamos arra, hogy kanyarban megbolonduljon a giroszkópja, és úgymond a földig rázza magát, de ez szerencsére, de ugyanakkor egy kicsit meglepő módon, még a legvadabb tölcsérek utáni irányváltásoknál sem volt a gépre sosem jellemző.
Gyakorlatilag ez az eddig általunk repült egyik legstabilabb gép, és ez elég egyedülálló teljesítménynek számít, főleg ebben a kategóriában.


Ez a stabilitás gyakorlatilag repülési stílusra félútra helyezi a gépet a trikopterek és a hexák között; a hexakopterek erejét ötvözi a trikopterek egyedi repülési tulajdonságaival és erős iránytartó képességével, és nem utolsósorban kis tömegével.
A CX-33 stabilitását ezenkívül még az tudja csak tovább növelni, hogy el van látva a kategóriában újonnan megjelent, cseppet sem alapfelszerelésnek számító, de elérhető árú miniatürizált vezérlőpanelre szerelt barométerrel.
Ez a meglepően pontos műszer nem az időjárást fogja nekünk előrejelezni, hanem a CX-33 tudni fogja minden időpillanatban, pontosan milyen magasságban tartózkodik éppen.
Innen már csak kis lépés végiggondolni, hogy az elektronika innen már leveszi a vállunkról a gáz analóg vezérlésének a terhét is, mivel a gép teljesen önállóan tartani fogja a pillanatnyi magasságát. Alamodell
Ez a következőképpen működik a gyakorlatban; a gép mindig egy magasságon marad, hogyha kézzel emelünk rajta, visszaereszkedik, ha lehúzzuk, akkor visszaemelkedik.


Innen a gép vezérlése teljesen leegyszerűsödik, nem gázkarunk lesz a bal oldalt, hanem középre visszaálló magasságvezérlőnk, azaz ha felfele toljuk, akkor emelkedik a gép, ha lehúzzuk, süllyed. Egy kis ideig tartott megszokni, hogy a többi géppel ellentétben ez semmilyen gázadást nem igényel, akármilyen erősen is döntjük előre.
Gyakorlatilag öröm nézni, hogy milyen szépen repül és tartja a magasságát akármennyire is tépkedjük a karokat, bármilyen manőver során csak akkor süllyed vagy emel ki, ha ezt külön kérjük tőle. Alamodell
Tehát nem csak azt kell majd megszokni, hogy nem kell korrigálni akkor, ha gázt adunk, akkor sem kell elvenni a gázt, ha fékezni akarjuk a gépet, hogy ne emelkedjen fel.
Emiatt ha beleszokunk ebbe, lehet kisebb fékerőt tudunk csak kihozni a gépből, úgyhogy előtte érdemes kitapasztalni, hogy mennyire gyorsan tud megállni.
Ha gyorsan akarunk kitérni tehát, ne spóroljunk a magassággal, vagy inkább kanyarodjunk egyet, mert nehéz lesz elsőre megszokni az újfajta vezérlést.


Egy dolgot még érdemes a motorokkal kapcsolatban megjegyezni; mivel nincs közvetlen analóg hozzáférés a gázadáshoz, a gyártó a túlmelegedés veszélye nélkül nyugodtan túlméretezhette őket, amivel csökkentette a reakcióidőt, a túlrángatás veszélyét meg elhárítja teljes mértékben az elektronika.
Ez leginkább a felszállásokkor és az emelkedések kezdetekor figyelhető meg, a gép nem lassan felpörgetve motorjait emelkedik, hanem gyakorlatilag ugrik, éles motorhang kíséretében, és az emelkedés csak az első másodperc végére normalizálódik. Alamodell
Ez adja a motorok megbízhatóságát, és ez adja a gép azon tulajdonságát is, hogy sokkal többre képes a konstrukció, mint amennyit az elektronika megmutatni enged.
Ezért tehát amit a gép tud, azt tudja minden lehetséges kombinációban, és nehezebb körülmények között is, a CX-33 sosem jár képességei határán.


Nem esett szó még a gép FPV rendszeréről, arról az eszközről, ami igazán különlegessé teszi a gépet.
Ez az élőképes kamerából és a hozzácsatolt képernyőből álló rendszer lehetővé teszi, hogy azt lássuk, amit a gép szemszögéből látnánk, a repülés élményét adva mindenkinek, bármilyen kevés köze is legyen a valódi dologhoz.
Az élőképes kamera a gép aljára van felszerelve, semmilyen külön összeszerelést vagy beállítást nem igényel, gyakorlatilag mindig működik, de felvételt csak a távirányító megfelelő gombjának utasítására készít. ALAMODELL
A felvételt ésszerű módon a gépen tárolja, nem úgy, mint néhány zseniálisnak nem nevezhető megoldásban, ahol az élőképet adó monitoron vagy telefonon van rögzítve az anyag. Ez azért fontos, mert az élőképnek megvannak a határai, csak alacsonyabb, VGA minőséghez közeli képet lehet átvinni a most létező technikával, és a jelzavar pedig elkerülhetetlen, ami néha képzajt okozhat. Tehát ahelyett, hogy egy zajos, mocskos, és más nyomda festéket nem tűrő jelzőkkel illethető felvételt kapnánk a végére, ami a legjobb indulatok mellett is csak középszerűt alulról súrolónak minősíthető, egy egész jó minőségű képet kapunk, ami kategóriájában erősnek számít.
A kamera képe szép, éles, kontrasztos, jó színei vannak, a képernyő is nagyon jó képet ad, apertúrának kiváló, hogy a kész kép az elvárásoknak megfelelő részleteket mutassa.
Ezen kívül pedig található egy nyolcsávos csatornaválasztó a rendszeren, ami képes a gépet más frekvenciasávra áthangolni, és ezt utána a képernyőn egy másik gombbal követni, ami kizárja a legkisebb jelzavar lehetőségét is.

Mindent összevetve a CX-33-ra egy jelzőt lehet biztosan ráaggatni, az pedig a meglepő.
Trikopternek látszik, de hamar kiderül, hogy annál sokkal több erő szorult bele, vezérlése ránézésre egyszerű, spártai, de egy második pillantásra kiderül, hogy a magasságtartó funkciónak köszönhetően olyan, mintha az égre szegezték volna, az egygombos fel és leszállás funkció amellett, hogy mókás, jól is működik és még kíméli is a gépet, nagyon gyönyörű és sima leszállásokat hajt a gép végre. Alamodell
Emellett az FPV-t is remekül oldották meg, és itt is ráígértek a versenytársakra, a csatornaváltó funkció gyakorlatilag egyedülálló a piacon.


Cheerson CX-33 főbb tulajdonságok:

Egyedülállóan a kategóriában Y6 tricopter (hexakopterkialakítás)
Szinte tökéletes iránytartás a duplarotoros karoknak köszönhetően

Kézi csatornaválasztó az élőképes rendszeren kiküszöböli a jelzavart

Utánozhatatlan repülési tulajdonságok

Erős motorok biztosítják a stabil repülést

Kategóriájának egyik legjobb barométeres magasságtartója

Bármely más dróntól eltérő, egyedi megjelenés

Automata fel és leszálló funkció

Jó minőségű FPV kamerás rendszer természetesen HD minőségben

Nagy teljesítményű, 7.4V-os akkumulátor
Nagy teljesítményű éjszakai LED világítás
A drón 2.4GHz.-en kommunikál, az élőkép pedig 5.8GHz.-en


Irányítás:

gázkar (fel-le) gáz adagolás
gázkar (jobbra-balra) forgás a tengely körül
irányváltó kar előre hátra mozgatásával előre-hátra döntés
irányváltó kar jobbra balra mozgatásával jobbra-balra döntés


Mit jelent pontosan a 3 vagy 6 tengelyes Giroszkóp?

3 vagy 6 tengelyes Giroszkóp azt jelenti, hogy a giroszkóp nem csak a tengely körüli forgást vezérli, hanem az Y és Z tengely, azaz előre-hátra dőlés és jobbra-balra dőlést a levegőben giroszkóp egyenlíti, tehát próbálja mindig a nulla ponthoz a vízszinteshez viszonyítani és lebegéskor ugyan erre a pontra visszaállni. Ez egy modern új technológia, mert ha ezekbe a szerkezetekbe nem lenne 3 vagy 6 tengelyes giroszkóp egyszerűen reptethetetlené válna, és egész egyszerűen felborulna. Régebben az ilyen szerkezeteket csak röpsúlyos kiegyenlítő tengellyel lehetet megoldani, több kevesebb sikerrel melyek anno egész egyszerűen vagy nem voltak elég stabilak a repüléshez vagy a legkisebb szél gátolta őket a repülésbe.
Nem úgy, mint most akár már szélben is elreptethetőek.
 

A videó felvétel AVI formátumban HD felbontásban azaz, 1280x720 30fps. sebességek kerül felvételre SD kártyára.
A fényképkészítés jpg formátumba,1280X720 felbontásban kerül felvételre.

További tulajdonságok

 

Hasonló termékek

Gyártó: CHEERSON
Raktáron
Gyártó cikkszám: CHEERSON F2 hibrid drón sötét színű
22.990 Ft 17.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 25.

Mások ezeket is megvásárolták

Akcióból hátralévő idő
Gyártó: SKYTECH
Raktáron
Gyártó cikkszám: SKYTECH TK110 FPV bordó
24.990 Ft 21.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 25.
Akcióból hátralévő idő
Gyártó: SYMA
Raktáron
Gyártó cikkszám: SYMA X54HW fekete-zöld
27.990 Ft 24.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 25.
Akcióból hátralévő idő
Gyártó: SYMA
Raktáron
Gyártó cikkszám: SYMA X5HW kék-fekete
23.990 Ft 20.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 25.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Gyártók