file:///C:/Users/User/Downloads/googlea4bc4047d6089a1d.html

Az Alamadár cookie-kat használ azért, hogy a lehető legjobb vásárlási élményt biztosítsa. Ha tovább böngészik, beleegyezik a használatukba.

Termékek Menü

CHEERSON F2 Super Fighter hibrid drón+repülő 4 csatornás,4 tengelyes giroszkóppal,2.4GHz LCD kijelzővel

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
22.990 Ft
17.990 Ft
Kedvezmény: 5.000 Ft
Kedvezmény: 22%
Az akció időtartama:
2022. 04. 07. - 2022. 05. 19.
Még ennyi idő van hátra az akcióból:
Gyártó cikkszám: CHEERSON F2 hibrid drón sötét színű
Gyártó: CHEERSON
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2022. május 18.
Szállítási díj: 790 Ft
Itt a Cheerson legújabb drónja, a Cheerson F2, a rendkívül mutatós és népszerű Cheerson F22-es drón utódja, amely repülőgépre hajazó testével és a szokásostól eltérő kialakításának köszönhető kivételes manőverezhetőségével lehengerlő új tagja tud lenni a Cheerson innovatív, különleges és formabontó drónjaiból álló termékcsaládjának. Remek minőségű új 2,4 GHz-es LCD kijelzős távirányítója és gyors és pontos vezérlése miatt remek gép mindenkinek, aki a szokásostól valami eltérőt akar. Nem mindennapi kialakítása és modern vadászgépet formáló teste, amin a teljes megfelelőség kedvéért kerekek szolgálják a leszállótalp funkcióját egész biztosan ámulatba ejt bárkit, aki csak látja, és egyszerűen előhívható de annál látványosabb műrepülőfunkciói teljessé teszik a Cheerson F2-es által nyújtott egyedülálló repülési élményt.
Menny.:db

Paraméterek

Cheerson F2 predator hybrid műszaki adatok
 
Maximális hatótávolság kb. 100-150 m.
Teljes hossz 355,5 mm
Teljes szélesség 254 mm
Belső váz mérete rotorok végéig szélességben mérve 165 mm
Belső váz mérete rotorok végéig hosszában mérve 180 mm
Belső váz mérete szélességben mérve 118 mm
Belső váz mérete hosszában mérve 138 mm
Törzs magasság 101,5 mm.
Főrotorátmérő 55mm.
Adó méret (H x Sz x M) 70-130mm x 130-165mm x 30-40mm.
Adó működés 6 db AA elem vagy AA típusú akkumulátor (nem tartozék).
Töltési idő kb. 50perc.
Repülési idő kb. 7perc.
Nettó súly 53g (akku nélkül).
Teljes súly akkumulátorral együtt 70g.
Akkumulátor 3,7 500mAh. LI-Poly.
Motorok 4db főmotor
 
A csomag tartalma
 
1 db F22 predator hybrid quadcopter
1 db 2,4Ghz távirányító beépített LCD kijelzővel
1 x USB töltő mellyel egyszerre akár 2db. akku is tölthető
1db LIPO akkumulátor 3,7V 500mAh
1db csavarhúzó
1db angol nyelvű leírás
 
Repülésre kész állapotban érkezik!

Leírás

Cheerson F2 super fighter HYBRID repülő+quadcopter 2in1

A Cheerson, mint gyártó, sosem volt a bevált megoldások híve, nem gyártott soha saját X5C-kópiát, nem volt a mindennapi gépek világának híve, hanem mindig az innovációt kereste, és ez megfigyelhető gyakorlatilag akármelyik gépén, legyen az a filléres Phantom CX-20, a világ legkisebb drónja, a CX-10, vagy az egyedüli középkategóriás Y6 kialakítású drón, a CX-33. Ennek megfelelően a Cheerson ezen gépe, az F2 sem a mindennapi gépek közé beilleszthető darab. Egyrészt, ami szinte bárkinek azonnal feltűnik, habból áll a repülőgép alakúra formázott festett test. Ez a habanyag rugalmas, strapabíró, és régebben rendkívül elterjedt volt a drónok világában is. A mai gépek ezzel ellentétben műanyagból készülnek, aminek számos hátránya van. Az első, és talán legfontosabb előnye ennek az EPP habból készült testnek az az, hogy míg egy műanyag gép váza, ha eltörik, esélyünk sincs olyan módon megragasztani, hogy az egyrészt tartson még a repülés közben fellépő fokozott igénybevételek közepette is, de mégse adjunk hozzá annyi ragasztóanyagot, hogy maga a ragasztás súlya ellehetetlenítse el a repülést. Ezzel szemben az EPP hab ragasztható speciálisan erre készült ragasztókkal, mert amíg például a sima pillanatragasztó egyszerűen szétmarja ezt az anyagot, ez a speciális ragasztó, ami direkt erre a célra van kifejlesztve egészen más elven működik, mint más versenytársai. Ahelyett, hogy plusz anyagként fogná össze a két darabot, megolvasztja őket, amik a ragasztó, illetve az olvadt cseppfolyós anyag kötésekor maguktól fognak újra egybeforrni, így gyakorlatilag plusz anyag és plusz súly hozzáadása nélkül lehet a ragasztást végrehajtani.

Az EPP váz másik nagy előnye, hogy míg össztömegben sokszor nem több a más gépek vázainál, önmagában betölti a váz és a kasztni szerepét is, így ugyancsak súlyt takarítva meg. Ez azt takarja, hogy egy habgép a jobb belső súlyelosztás miatt kevésbé kapaszkodik bele a szélbe, és így sokkal jobban repül bármilyen időjárási körülmények között. Igazából úgy kell ezt elképzelni, hogy a más gépek által alkalmazott nagy vitorlaszerű vázra kifeszített vékony műanyag test helyett egy tömb a gép, amit sokkal nehezebben fúj el a szél, de ugyanakkor nem nagyobb össztömegben, így nem csökken a repülési idő vagy a teljesítmény. Végül, de semmiképp nem utolsó sorban a gépnek lehet orra, mivel tetszőlegesebb a gép kialakítása. Ez azt jelenti, hogy simán lehet egy ügyesebb botkezeléssel dolgokat böködni, ami rendkívül ötletes ügyességi játékokhoz tud alapot nyújtani. Persze, lehet nem ez volt a gép megalkotásánál az alapötlet, de melyik másik géppel lehet például ügyes böködések sorozatával például labdát vezetni?

Az emberben ugyanakkor megfogalmazódig a kérdés: hogyha ez az F2-es az F22-es drón utódja, és eddig semmi nem hangzott el a két drón közötti érdembeli különbségekről, tehát arról, hogy miért is jobb az F2-es, akkor mi is a nagy újítás? A dobozból kivéve a gépet és a járulékos dolgokat igazán egyszerű a választ megtalálni: a távirányító alapvetően újra lett gondolva, azaz az új távirányító simán kenterbe veri a régit. Először is vegyük a legszembetűnőibb különbséget: az új távirányító fel van szerelve egy LCD kijelzővel, amin különböző repülési adatok, illetve a távirányító különböző adatai tarthatók szemmel.

Egy másik, egyszerűbb, hétköznapibb drónnal való összehasonlításból kitűnik, mi az F2-t meghatározó fő tulajdonság: az, hogy a motorok, és így a propellerek elrendezése is a kevésbé elterjedt, de ugyanakkor egyedi repülési tulajdonságokat biztosító + sémát követi a mindennapibb X séma helyett. Ez azért kevésbé elterjedt, mivel egy sima X elrendezésnél nem muszáj olyan pontos szenzorokat és motorvezérlést alkalmazni, mivel a két motorral való előre döntés során, ha a motorok nem egyenlően rögnek fel, azaz nem teljesen jól hajtanak, és így a gép vagy nem döntene eleget, vagy túldöntene, a két motor eltérő fordulatszámából adódóan el is dönti, sőt el is forgatja a gépet. Ez pedig azt fogja eredményezni, hogy az így kidőlt gép szenzorrendszerének minden tengelyén, azaz nem csak például az előre-hátra való döntést figyelő rendszeren, hanem a forgási iránytartó részen és a vízszintes dőlést vezérlő részen is eltéréseket fog okozni, és így a nagyobb hibajelenség precízebb korrigálást fog maga után vonni. Ez pedig ahelyett, hogy tökéletesebb drónokat eredményezne, inkább csak spórolást szokott előidézni, azaz nem működne enélkül az effektus nélkül a drón rendesen. Ez viszont azt jelenti, hogy amikor a forgás vagy a dőlés egyébként normális lenne, mondjuk miközben mi forgatjuk vagy döntjük, vagy esetleg a szél dobja meg a gépet úgy, hogy annak egy kis forgás vagy dőlés lesz az eredménye, a szenzorrendszer egyszerűen nem tud vele mit kezdeni, összevissza billeg a gép amíg a földbe nem csapódik, vagy vissza nem nyeri az egyensúlyát. Ez majdhogynem minden gépnél elő szokott fordulni, csak abban tér el egyik-másik gép a többitől, hogy tényleg brutális módon szét tud esni a repülés, és simán le tud csak ettől teljesen irányíthatatlan módon a gép, vagy ellenkező esetben pedig egy jobban összerakott gépnél lehet, hogy ez a jelenség csak pár tizedmásodpercig jelentkezik, és így tök stabil tud lenni a gép még ennek ellenére is. A Cheerson F2-nél megfigyelhető elrendezés ezzel szemben viszont teljesen kiküszöböli ezeket a problémákat annál fogva, hogy nem lehet ilyennel csalni, ha az egy motor, ami a dőlést vezérli rosszul van szabályozva, akkor a gép túldől és leesik. Emiatt figyelhető meg az a jelenség, hogy a + elrendezés hiányosságai miatt lesz pont az F2 stabilabb, mint a többi drón, mivel nem lehet a stabilizálórendszer pontosságán és megbízhatóságán spórolni.

Mindent összevetve a Cheerson legújabb F2-ese mindenkinek egyedülálló élményt tud nyújtani, és a kamera hiányát képes ellensúlyozni kiemelkedő repülési tulajdonságaival és egyedülálló kinézetével. A kinézet viszi itt a gép vonzerejét, mert nincs olyan másik gép, ami például egy bukfenc közben olyan jól nézne ki, mint a vadászgéptesttel rendelkező Cheerson F2.

Cheerson F2 repülő+quadcopter föbb jellemzők:

-Az innovatív és kedvező árú gépeiről ismert Cheerson terméke
-A sokszor bizonyított Cheerson F22-es drón utódja
-Egyedülálló + alakú motorkiosztás
-Rendkívüli stabilitást biztosító pontos szenzorrendszer
-Egyedülálló vadászgépet mintázó rugalmas EPP test
-Új, LCD kijelzővel ellátott távirányító
-2,4 GHz-es adó-vevőrendszer tartja a stabil, zavarmentes jelet
-Kerekes futóművön gurulva fokozódik a drón vadászgépfeelingje
-Nagy teljesítményű lítium-polimer akkumulátor
-Automata 3D-s műrepülő bukfencfunkció
-Az USB töltőjével akár 2db. akku is tölthető egyszerre

Irányítás:

gázkar (fel-le) gáz adagolás
gázkar (jobbra-balra) forgás a tengely körül
irányváltó kar előre hátra mozgatásával előre-hátra döntés
irányváltó kar jobbra balra mozgatásával jobbra-balra döntés
A 3tengelyes GYRO pedig annyit jelent, hogy a helikopter elektronikájába be van építve egy elektronikus szabályzó rendszer, más néven giroszkóp mely a tengely körüli forgást automatán szabályozza.
 Itt már az Y és Z tengelyt is a gyro szabályozza, mivel itt már a rotor felett röpsúly nem található, tehát az előre-hátra jobbra-balra döntést is.

További tulajdonságok

 

Kapcsolódó termékek

Gyártó: CHEERSON
Raktáron
1.290 Ft
Várható szállítás: 2022. május 18.

Hasonló termékek

Gyártó: CHEERSON
Raktáron
Gyártó cikkszám: CHEERSON CX33S saját kijelzős 5.8GHz kamerával
49.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 18.

Mások ezeket is megvásárolták

Gyártó: XLH
Raktáron
Gyártó cikkszám: XLH Truggy 1:12 autó arany-fekete színű
34.990 Ft
Várható szállítás: 2022. május 18.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Gyártók