Paraméterek
Skytech TK110 műszaki adatok | |
Maximális hatótávolság | Kb. 80-100m |
A wifi hatótávolsága | Kb. 40m |
Méretek összecsukva (rotorvédő nélkül) | 145*155*45mm |
Méretek kinyitva (rotorvédő nélkül) | 415*335*90mm |
Teljes hossz/szélesség rotorok végéig átlóba mérve (kinyitva) | 415mm |
Teljes hossz/szélesség rotorok végéig (kinyitva) | 330*330mm |
Teljes hossz/szélesség átlóban mérve rotorvédővel (kinyitva) | 435mm |
Hossz/szélesség a váz végiég | 210mm |
Hossz/szélesség átlóban a váz végéig | 295mm |
Törzs magasság (kinyitva) | 45mm |
Főrotorátmérő | 145mm |
Adó méret (H x Sz x M) | 125-175mm x 130-145mm x 40-45mm |
Adó működés | 4 db AA elem vagy AA típusú akkumulátor (nem tartozék). |
Töltési idő | kb. 70perc. |
Repülési idő | kb. 8-10perc. |
Nettó súly beépített kamerával | 136g (akku nélkül). |
Nettó súly beépített kamerával és rotorvédővel | 147g (akku nélkül). |
Teljes súly akkumulátorral együtt és rotorvédővel | 167g. |
Akkumulátor | 3,7V 850mAh. LI-poly. |
Motorok | 4db főmotor |
A csomag tartalma | |
1 dbSkytech tk110 típusú drónt beépített kamerával | |
1 db 2,4Ghz távirányítót LCD kijelzővel | |
1 db USB töltő a drón akkumulátorához | |
1db LIPO akkumulátor 3,7V 850mAh | |
4db rotorvédő | |
1db univerzális telefontartó konzol a távirányítóhoz | |
4db tartalék főrotorlapát | |
1db csavarhúzó | |
Repülésre kész állapotban érkezik! |
Leírás
Skytech TK110 a csiki-csuki Drón
A TK 110 egy pillanat alatt belopja magát a szívedbe még akkor is, ha még soha nem vezettél hasonló modellt. Elég a quadrokoptert bekapcsolni, majd aktiválni az automata felszállás funkciót. Egy pillanat alatt felszökken a drón a levegőbe, és ott is marad, ugyanis a gépet egy fejlett magasságtartó üzemmóddal látták el, ami segít a kezdő pilótáknak a hatékonyabb koncentrálásban, amikor épp próbálnak semminek nem nekimenni.
Némi gyakorlattal rendelkező, haladó pilóták egyből megérzik, mennyi apró részletben tér el a konkurenciától a termék, miután feltépték az elegáns és átgondolt csomagolást. Az ablakos doboz egy külső héjba csúszik bele, egész jól néz ki, bár valószínület nem fogja a kedves vásárló soha ebben szállítani az esszcájgot, hiszen összehajtva bármilyen apró szütyő százszorta praktikusabb megoldás, és nem is foszlik úgy szét idővel, mint az eredeti doboz.
Az előbb említett apró részletek, amiben a modell újat mutat, jelentősek. Ha a hajtásláncot logikusan végig merjük, mindenhol hasznos túlméretezésekkel találkozunk. Az akkumulátor egy 850mAh kapacitású, egy cellás telep, amivel éppen, hogy eléri a repülési idő a tíz percet. A motorok a szokásos coreless, 8,5mm átmérőjű villanymotorok, amiket a strapabíróbb modellekből már megszokhattunk. Örvendetes, hogy a csere gyorsan megoldható, hiszen csatlakozóval látták el a motorkábeleket, így megússza az egyszeri felhasználó a forrasztást.
A fogasházban egészen biztos, hogy nem találkozunk majd hatalmas porcsimbókokkal, a kihajtás ugyanis majdnem teljesen zárt. A műanyag fogaskerekek anyaga nylon, ami nem rideg, és így megfelelő tartással rendelkezik nagyobb ütközések esetén is. A legritkább esetben fordulhat tehát elő probléma a hajtással illetve annak elemeivel.
Nem szabad elfelejtenünk, hogy a drón fő attrakciója a négy, egyenként kihajtható kar. A karok mechanikája, testbe csatlakozása, ha nem is egy Doxa, de megfelelően precíz, jó illeszkedéssel került összeszerelésre, ki és behajtáskor igen finoman jár. A karokat leszámítva a modell lábai is "eltüntethetők", így variálható a hasmagasság is, ami jót tesz, ha egy alacsonyabb füves területről kívánunk felszállni. Nincs tehát kompromisszum többé. A használható drón mindenhol használható, és mindenhová könnyen magunkkal vihető nehézségek nélkül.
A modellen helyet kapott egy fontos extra, ami sok felhasználónak kedves. Wi-fi kamerát tartalmaz a szett, ami a telefonra képes jelközvetítésre, így az élő kamerakép repülés közben követhető. A felvételek is a telefon memóriájában kerülnek mentésre, innen férhetünk hozzá a felvett anyagokhoz, megtekintés, vagy későbbi szerkesztés céljából.
Az irányítási módszerek között is kedvünkre válogathatunk. A csomagban foglalt távirányítóval irányítva a modellt a telefont a mellékelt tartóba helyezhetjük, így egyszerűen a távirányítót fogva követhetjük az élőképet is. Amennyiben kicsit gyakorlottabbak vagyunk, a modell mellé nem is kötelező távirányítót pakolni abba a bizonyos hátizsákba: a vezérlés csupán telefonról is megvalósítható, de ilyenkor az ujjainkkal kitakarjuk a kamerakép részleteit.
Repülési sebesség is változtatható, mellyel mind a kezdők, mind a tapasztaltabb pilóták nekik alkalmas viselkedésű modellt reptethetnek.
Az automatikus fel és leszállás mellett elérhető a bukfenc funkció is, okostelefonról vezérelve választhatjuk az útvonaltervező funkciót is, amivel egy általunk megrajzolt alakzatot megpróbál lekövetni a drón több-kevesebb sikerrel… Változtathatunk a megjelenített kép minőségén, hogy 720 vagy 480 pixel magas legyen a kép. Utóbbi beállításnál gyorsabb a képfrissítés, előbbinél a képminőség kerül előtérbe.
A piacon található több készülék, ami a Skytech Tk100 drónhoz hasonlóan wi-fi kamerával rendelkezik, de pár szempontból a Skytech készüléke kimagaslik közülük, ezek a következők:
-legendás ütésállóság és strapabírás
-egyszerű kezelhetőség és toleráns viselkedés

-olcsó karbantartás és üzemeltetés
-kicsi, összecsukható kivitel a könnyű szállíthatóság érdekében
-a karok mellett a leszállótalpak is összecsukhatóak
Irányítás:
gázkar (fel-le) gáz adagolás
irányváltó kar előre hátra mozgatásával előre-hátra döntés
irányváltó kar jobbra balra mozgatásával jobbra-balra döntés
Mit jelent pontosan a 3 vagy 6 tengelyes Giroszkóp?
3 vagy 6 tengelyes Giroszkóp azt jelenti, hogy a giroszkóp nem csak a tengely körüli forgást vezérli, hanem az Y és Z tengely, azaz előre-hátra dőlés és jobbra-balra dőlést a levegőben giroszkóp egyenlíti, tehát próbálja mindig a nulla ponthoz a vízszinteshez viszonyítani és lebegéskor ugyan erre a pontra visszaállni. Ez egy modern új technológia, mert ha ezekbe a szerkezetekbe nem lenne 3 vagy 6 tengelyes giroszkóp egyszerűen reptethetetlené válna, és egész egyszerűen felborulna. Régebben az ilyen szerkezeteket csak röpsúlyos kiegyenlítő tengellyel lehetet megoldani, több kevesebb sikerrel melyek anno egész egyszerűen vagy nem voltak elég stabilak a repüléshez vagy a legkisebb szél gátolta őket a repülésbe.
Nem úgy, mint most akár már szélben is elreptethetőek.
További tulajdonságok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |