Leírás
S80-Max hibrid quadcopter, akarom mondani repülő és drón egyvelege, mindenféle repülés könnyítő technikával ellátva.
Kezdjük először a hybrid quadrokopterrel: olyan quadrokopter elven működő szerkezet, melynek különleges kialakítása rendkívüli siklási tényezőket biztosít.
Jelen esetben ez egy 45°-kal elforgatott F22-es repülőgép testébe épített csodában mutatkozik meg.
A repülési tulajdonságok megváltoznak, de ugyanekkor a helyből felszálló herrierrel ellentétben ezt minden irányba – keresztbe, hosszába – terelgethetjük, akár egy teljesértékű 4 csatornás quadrokoptert.
A felszereltség is passzol a konkurens modellekhez. Teljesen ready to run csomagot kapunk, a távirányító, az akksi, a töltő, a kézikönyv teljesen megszokott tartozékok.
A pótrotor pedig nem létszükséglet, hiszen a test egy méretes habszivacs keretben található: a sérülés kockázata nagyon kicsi.
A vezetés érdekessége még a kialakításban rejlik. Mivel egy normál quadcopter karjai egyforma hosszúak itt mivel a test hossza nagyobb, mint a szélessége, ezért a hossz iránti karok hosszabbak, mint a rá merőleges két kar.
Ezért a bukfencezés és a repülés is sokkal másabb vele, mint egy hagyományos szerkezettel.
Az F22-es így – nem meglepő módon – egy olyan quadrokopter tehát, mely egy aprócska habrepülő testébe van ágyazva.
A dobozból kihámozás után a tartozékokat szemügyre véve teljesen átlagos felhozatallal kerülünk szembe.
A használathoz minden a csomag tartalma, kivéve azt a pár miniceruzaelemet, ami az önfeledt repülés szükségszerű velejárója.
A gépbe csúsztatjuk az akksit, bekapcsoljuk a távirányítót, és mehet a menet: a 26 centis habrettenet a levegőbe emelkedik.
A kezelése sem quados, sem repülős valamire nem hasonlít. Az egész inkább arra hasonlít, ahogy libeg a leejtett papírlap jobbra-halra, mielőtt földet ér.
A gép ettől eltekintve agilis, és könnyen kezelhető. A furcsa kompenzációt pillanatok alatt meg tudtuk szokni, egyáltalán nem zavaró a más technikát igénylő vezetés.
Az első szárnycsapások alkalmával ugyan sikerült falnak menni, de a könnyű és erős habtest megóvta a gép fontosabb alkatrészeit a sérüléstől.
A modell egyetlen sérülékenynek tűnő része az akkumulátorfedél, ami hajlamos kipattanni, ha odaverjük a modellt, a kelleténél kicsit erősebben, illetve a leszálló kerekek amire valljuk be sok szükség nincs.
Ebben az esetben nincs más dolgunk, mint visszafűzni az akkumulátort a helyére, rácsukni a fedelet, és repülni tovább… Elvégre arra tervezték, nem pedig arra, hogy lepotyogjunk vele.
A töltő és az akkumulátor nagyon jó egységet alkotva látják el a gép levegőben tartását.
Az akkupacknál a gyártó választása egy nagyobb méretű, de egy cellás telepre esett, ezzel nagyon megnövelve a rendszer repülési idejét.
A négy turbó motor szabvány alapján készültek, akár csak a quadrokoptere! Irgalmatlan erőt lehet kiszedni ebből a virgonc modellből, ami mellesleg puha orra révén kiválóan alkalmas, hogy emberek hasát böködjük vele.
A távirányító egy standard négycsatornás modell. digitális trimmekkel és loop funkcióval.
Ezen felül három sebességi móddal és akár vészleállító funkcióval. Ha ezt megnyomjuk a repülő motorjai azonnal megállnak!
Ez több méteres magasságban nem igazán kéne gyakorolni, de nagyon jó hogy ott van mert rossz helyen a repülő egy pillanat alatt leállítható, és nem lesz szükségünk bűvészmutatványokra a karokkal, hogy a motorok végre megálljanak.
A hatótávolsága kiváló, a jel teljesen zavarmentes. A karok puhán járnak, és pontosak. A távirányítót egyszer véletlenül leejtettük, de apró kozmetikai sérüléstől eltekintve semmi baja nem lett.
Tetszik a vadászgép formája? A hagyományos repülőmodellek nem lebegnek, hanem folyamatosan haladnak, többnyire viszonylag nagy sebességgel, ezzel nagyobb veszélynek téve ki a szerkezeti elemeket, és az alkotó komponenseket.
Ebből következik, hogy a kezdő modellezők hagyományos repülővel könnyebben hibáznak, és törik ripityára gépeiket pár becsapkodás után.
Ne álljon be a sorba, csak mert a vadászgép jobban tetszik, válassza inkább az S80-Max repülőt.
A modell kiválóan repül beltérben, és kisebb szélben kültéren is egyaránt.
A sebessége beltérben megfelelő, gyors, kültérben is megfelelő igazából csak a kisebb méretű habtest szab a kültéri repülésnek határokat.
Ez a modell kiválóan alkalmas, hogy akár teljesen kezdők is megtanuljanak vele quadrokoptert, vagy egyszerűbb helikoptereket irányítani.
Az irányítása nem egyszerű, rátermettséget, és főleg az elején óvatosságot igényel. Az első lépések megtételében szívesen segítünk modellező társainknak, hívjon minket bátran telefonon, vagy írjon az e-mail címünkre!
Összeségében: Ezzel az átmeneti eszközzel, igen jó móka a szórakozás. Egyszerű és strapabíró kivitele, páratlan repülési élményben fogja részesíteni gazdáját. Nem nehéz a kezelésének elsajátítása, és furfangos kialakítása, garantáltan hosszú órák örömteli szórakozását fogja biztosítani.
Kedvező ára és ötletes egyedülálló hibrid kialakítása, szinte mindenkit bámulatba fog ejteni.
Irányítás:
gázkar (fel-le) gáz adagolás
gázkar (jobbra-balra) forgás a tengely körül
irányváltó kar előre hátra mozgatásával előre-hátra döntés
irányváltó kar jobbra balra mozgatásával jobbra-balra döntés
A 3tengelyes GYRO pedig annyit jelent, hogy a helikopter elektronikájába be van építve egy elektronikus szabályzó rendszer, más néven giroszkóp mely a tengely körüli forgást automatán szabályozza.
Itt már az Y és Z tengelyt is a gyro szabályozza, mivel itt már a rotor felett röpsúly nem található, tehát az előre-hátra jobbra-balra döntést is.
S80-Max hibrid főbb tulajdonságok:
-Ejtsd bámulatba ismerőseidet evvel a nem mindennapi repülő csodával.
-Egyedülálló aerodinamikai képeségek, a nem szokványos kivitelnek köszönhetően.
-Három nehézségi mód úgy mint kezdő, haladó profi.
-Könnyed EPP habszerkezet mely dinamikus repülést tesz lehetővé.
-Repülőgép mely egyhelyből történő felszállást, és egyhelyben lebegést biztosít.
-Bámulatos és páratlan szaltózási képeségek.
-Magasságtartó automata a repülési élmények megkönnyítése végett.
-Akár egy gombnyomásra történő automatikus felszállás vagy landolás.
-Hibrid dizájn és kivitel repülőgép és drón egyvelege.
-Könnyedén elsajátítható irányítás.
-Szárny elülső részébe épített led fények a minőségi esti szórakozásért.
-2.4Ghz. jelzavarmentes technológia kiemelkedő hatótávolsággal.
-Ha több modellt vásárlunk belőle akkor még nagyobb élményt nyújt a közös repülés.
-A hatengelyes giroszkóp könnyed és stabil lebegést biztosít a repülőgépnek.
-A melléket akkumulátor könnyen cserélhető, így ha többet veszünk, még többet repülhetünk.
Paraméterek
S80-Max hibrid műszaki adatok | |
Maximális hatótávolság | kb. 100m. |
Teljes hossz | 250mm |
Teljes szélesség | 180mm |
Belső váz mérete rotorok végéig szélességben mérve | 120mm |
Belső váz mérete rotorok végéig hosszában mérve | 130mm |
Belső váz mérete szélességben mérve 30mm | |
Belső váz mérete hosszában mérve | 165mm |
Törzs magasság | 80mm. |
Főrotorátmérő | 40mm. |
Adó méret (H x Sz x M) | 65-90mm x 130mm x 33-45mm. |
Adó működés | 3 db AAA elem vagy AAA típusú akkumulátor (nem tartozék). |
Töltési idő | kb. 50perc. |
Repülési idő | kb. 7-9perc. |
Nettó súly | 31g (akku nélkül). |
Teljes súly akkumulátorral együtt | 39g. |
Akkumulátor | 3,7V 500mAh. LI-poly. |
Motorok | 4db főmotor |
A csomag tartalma | |
1 db S80-Max hybrid quadcopter | |
1 db 2,4Ghz távirányító | |
1 db USB töltő | |
1db LIPO akkumulátor 3,7V 500mAh | |
4 db tartalék főrotorlapát | |
1db rotorleszedő szerszám az esetleges cseréhez | |
1 db csavarhúzó | |
1db angol nyelvű leírás | |
Repülésre kész állapotban érkezik! |
További tulajdonságok